Pogoji poslovanja

Splošni pogoji uporabe spletnega mesta ekokor.si

V tej točki so določene pravice in obveznosti lastnika in uporabnikov spletne strani Ekokor.si. Določen je tudi način in pogoji uporabe vsebin ter funkcionalnosti omenjene spletne strani. Z vstopom na ekokor.si uporabniki potrjujejo, da so seznanjeni s pogoji, z njimi soglašajo in se zavezujejo k njihovim določbam. Zapisani splošni pogoji veljajo za celotno spletno mesto.

Lastnik strani lahko splošne pogoje uporabe spreminja. Spremembe začnejo veljati in so za uporabnike zavezujoče z naslednjim dnem po objavi na spletni strani ekokor.si. Lastnik bo uporabnike ažurno obveščal o spremembi splošnih pogojev.

Omejitev osebne in nekomercialne uporabe

Podatke iz spletne strani ekokor.si lahko uporabniki uporabljajo le za osebne in nekomercialne namene. Prepovedano je spreminjanje, kopiranje, distribucija, prikazovanje, izvajanje, oddajanje, razmnoževanje, objavljanje, licenciranje, ustvarjanje izpeljank, prenašanje ali prodajanje katerih koli podatkov, programske opreme, izdelkov ali storitev, ki so del spletne strani. Le v primeru pisnega dovoljenja lastnika spletnega mesta je dovoljeno drugače.

Varovanje zasebnosti

Ko uporabnik odpre uporabniški račun, mora vpisati vse zahtevane podatke. Ti morajo biti točni in pravilni. Če želijo uporabniki vstopiti v sistem, morajo vnesti pravilno uporabniško ime in geslo. Lastnik strani je zagotovil ustrezen nadzor za varovanje in upravljanje s temi podatki. Zagotovil bo zasebnost uporabnikov in njihove podatke uporabljal skladno z veljavno zakonodajo in pravilnikom o varovanju osebnih podatkov.

Omejitev odgovornosti

Za vse aktivnosti, ki so storjene na določenem uporabniškem računu, je odgovoren njegov lastnik. Če se zgodi, da nekdo nepooblaščeno uporabi uporabniški račun (ali če gre za utemeljen sum), mora o tem takoj obvestiti lastnika spletnega mesta ekokor.si. Ta ni odgovoren za kakršno koli izgubo ali škodo, ki bi jo uporabnik utrpel zaradi nepooblaščene uporabe njegovega računa in gesla. Uporabnik se zaveže, da bo spletno stran Ekokor.si uporabljal v skladu z omenjenimi pogoji uporabe, da bo varoval tajnost gesla ter upošteval pravila in obvestila, ki bodo objavljena na spletni strani.

Nezakonita ali prepovedana uporaba

Uporabniku ni dovoljeno, da si pridobi nepooblaščen dostop do spletne strani Ekokor.si, do računalniškega sistema, z njim povezanega omrežja ali do podatkov drugih uporabnikov.

Zbiranje osebnih podatkov

Ko uporabnik odpre uporabniški račun, mora v polja vnesti določene podatke, ki se od njega zahtevajo, prav tako pa tudi podatke, vnos katerih ni nujen. Svoje podatke lahko ureja in spreminja ob prijavi. Spletno mesto ekokor.si v podatkovno zbirko začasno beleži obstoječe vpise z namenom izboljšati učinkovitost in zanesljivost delovanja. Ob odjavi iz sistema enotne prijave ali po poteku veljavnosti uporabniške seje, se te podatke izbriše iz zbirke podatkov. V skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov lastnik zagotavlja, da bo osebne podatke uporabnikov uporabljal za delovanje in vzdrževanje njihovega računa ter za omogočanje storitev spletnega mesta ekokor.si.

Ponudba izdelkov

Spletno poslovanje se neprenehoma dopolnjuje. Na spletne “police” dnevno vstopajo nove vrste izdelkov. Ekokor.si se bo ob tem trudilo za hitro in dosledno posodabljanje svoje spletne ponudbe ter pregledno navajanje cen in opisov izdelkov. Vendar pa ne dajemo garancije točnosti informacij prav tako pa ne prevzemamo nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah na spletni trgovini.

Cene

Vse cene izdelkov v naši spletni ponudbi že vsebujejo DDV in so izražene v €, razen če tega izrecno ne navedemo drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Veljajo ob plačilu pod zgoraj navedenimi načini in pogoji spletnega poslovanja. Ob morebitni netočnosti cen izdelkov ali njihovi spremembi med samim postopkom naročila vam ekokor.si omogoča odstop od naročila ali kakšno drugo primernejšo rešitev po dogovoru.

Kupoprodajno pogodbo sklenemo s tem ko potrdimo naročilo in vas o tem obvestimo v elektronskem sporočilu (izpisal se vam bo status “V obdelavi”). S tem korakom postanejo cene izdelka in drugi pogoji natančno določeni ter veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Postopek nakupa

Oddano naročilo

Po oddaji naročila prejmete obvestilo o tem po elektronski pošti.

Potrjeno naročilo

Če naročila ne prekličete, ga sprejmemo, pregledamo, preverimo zalogo naročenih izdelkov ter vaše naročilo potrdimo oziroma z razlago zavrnemo. Da bi preverili točnost podatkov in dobave, se bomo na vas morebiti obrnili tudi s klicem na vašo kontaktno telefonsko številko ali pa vas o potrditvi naročila le pisno obvestili po elektronski pošti. Takrat prejmete tudi napoved o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih izdelkov je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

Blago odposlano

Ekokor.si v dogovorjenem roku naročilo pripravi, odpošlje in vas o tem obvesti po elektronski pošti. V sporočilu prejmete tudi navodila o načinu vračila blaga ter o tem, kako ravnati v primeru pritožbe ali zamude pri dostavi.

Naročila oddana do 12. ure pošljemo še isti dan, v kolikor je naročilo oddano po 12.00 uri gre v obdelavo naslednji delovni dan. Predvidena dostava 1-2 dni od oddaje naročila.

Naročilo potrjeno

Lastnik naročilo pregleda v največ 24 urah, preveri dobavljivost in naročilo potrdi ali z razlogom zavrne. Lastnik si pridružuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko. Ob potrditvi naročila, ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pridružujemo si pravico do tiskarskih napak na spletni strani o katerih vas bomo če bo to potrebno obvestili.

Stroški naročanja, dostave in dostava

Vse izdelke, naročene v ekokor.si, dostavimo na dom, v službo oziroma na želeno lokacijo na območju Slovenije. Stroški komunikacijskih sredstev (naročanja preko telefona in interneta) se ne razlikujejo od običajne tarife, ki jo kupec običajno plačuje.

Načini plačila

– možnost plačila ob prevzemu dostavni službi GLS d.o.o.

– Plačilo po predračunu

Po prejetem oddanem naročilu oblikujemo ponudbo oziroma predračun katerega vam naknadno pošljemo na vaš e-naslov z vsemi potrebnimi podatki. Po prejetem nakazilu na naš TRR vam naročeno odpošljemo na vaš naslov v roku 24 ur od prejema nakazila. Plačilo lahko izvedete preko svoje spletne banke ali pa na vseh bankah ali poštah po Sloveniji (plačilo preko univerzalnega plačilnega naloga (UPN)). V primeru, da plačila ne prejmemo v navedenem roku veljavnosti ponudbe, katera je navedena na ponudbi smatramo, da ste od naročila odstopili. Ponudba oziroma predračun postane po poteku veljavnosti neveljaven. Za lažjo in čim hitrejšo obdelavo vašega naročila je zaželeno, da nam pošljete potrdilo o plačilu po elektronski pošti.

– Plačilo s kreditno kartico preko sistema BANKART, procesiranje plačilnih instrumentov d.o.o., Celovška cesta 150, 1000 Ljubljana, https://www.bankart.si/

Naročeno blago s plačilom po povzetju je kupec dolžan prevzeti ter ga plačati kurirju.

Ob prevzemu je kupec dolžan preveriti količino in kvaliteto naročenega blaga in s svojim podpisom potrditi količinski in kakovostni prevzem blaga.

Dostava

Ekokor.si se obvezuje, da bo blago dostavilo v dogovorjenem roku.

Naš pogodbeni partner za dostavo je GLS d.o.o. Strošek dostave, ki vam bo zaračunan med samim nakupnim procesom znaša 2,98 EUR z vračunanim DDV ne glede na težo paketa. Za naročila nad vsoto 50,00 € je poštnina brezplačna.

Naročila, ki jih podjetje prejme do 12. ure delovnega dne in vsebujejo blago, ki je na zalogi v poslovalnici, bodo poslana kupcu še istega dne, najkasneje pa v roku 48 ur. Rok dostave na območju Slovenije pa znaša največ do 4 delovne dni od dneva potrditve naročila. Običajno je blago dostavljeno že naslednji dan po oddaji naročila.

V kolikor željenega izdelka ni na zalogi, se naročilo zavrne, kupca pa obvesti o možnem roku dobave.

Preklic naročila

Ko kupec potrdi naročilo se ta arhivira v bazi naročil internetne strani. Kupec lahko kadarkoli pred odpremo prekliče svoje naročilo telefonsko ali pisno preko elektronske pošte.

Kupec ima pravico, da kupljeno blago brez odškodnine vrne v 14. dneh po prejemu, ob tem pa ekokor.si ne prevzema stroškov, ki nastanejo pri vrnitvi kupljenega izdelka. O vračilu nas pisno obvestite najpozneje v 14 dneh od prejetja blaga na elektronski naslov info@ekokor.si ali po pošti. Izdelek lahko nato vrnete v največ 14 dneh po poslanem obvestilu. Vračilo ni mogoče, če je na kupljenem izdelku že bila odstranjena izvorna embalaža oziroma je bil izdelekl že v uporabi. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni, nepoškodovani embalaži skupaj s priloženo dokumentacijo.

Stroške vrnitve blaga krije in plača kupec. Prodajalec nosi strošek vračila le tistega blaga, ki ni primerno za pošiljanje po pošti.

Vračilo kupnine

V primeru, da je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati prodajalcu v 14 dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Kot odstop od pogodbe se šteje tudi, če potrošnik v 14 dneh po prejemu blaga le-to vrne prodajalcu. Strošek vračila blaga pri odstopu od pogodbe bremeni potrošnika.

Reklamacija

V kolikor blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, potem kupec blago reklamira. Po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem je možno blago vrniti po pošti.

V primeru, da je paket do kupca prišel fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri ekokor.si. Ekokor nadomesti poslani paket v čim krajšem možnem času. Spletna trgovina ekokor.si (Ambrož Korenjak, NOSILEC DOPOLNILNE DEJAVNOSTI NA KMETIJI) hrani račune strank. Stranka lahko na svojo zahtevo dobi kopijo računa (naroči po emailu ali telefonu).

Garancija

Prodajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibnost kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri prodajalcu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z računom prodajalca. Prodajalec je dolžan garancijo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. V kolikor želite pošiljko vrniti na naše stroške, se je o tem potrebno predhodno dogovoriti.

Stvarna napaka

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Pritožbe in spori

V kolikor blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, potem kupec blago s pritožbo reklamira pri prodajalcu, ki mora v 5 delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo in potem kupca obveščati o poteku pritožbenega postopka. Prodajalec se bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se bodo morebitni spori rešili hitro in sporazumno.

Pritožba se vloži prek e-poštnega naslova info@ekokor.si ali po pošti na naslov: Ambrož Korenjak, NOSILEC DOPOLNILNE DEJAVNOSTI NA KMETIJI, Predoslje 102b, 4000 Kranj

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Ekokor.si ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Skladno z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov Ekokor.si objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj: https://webgate.ec.europa.eu/odr/.

Splošne informacije

Vsebina spletnega mesta Ekokor.si so avtorsko delo, razen vsebin, ki jih vnesejo uporabniki. Vse pravice so pridržane.

Vprašanja v zvezi s Splošnimi pogoji uporabe spletnega mesta ekokor.si. lahko uporabniki pošljejo po emailu info@ekokor.si.

Pridružujemo si pravico do tipkarskih napak.

Podatki o podjetju:

Ambrož Korenjak, NOSILEC DOPOLNILNE DEJAVNOSTI NE KMETIJI, Predoslje 102b, 4000 Kranj. Pridelava, predelava in prodaja prehrambenih izdelkov

Davčna številka: SI21063222

Telefon: 00386(0)41711476

Email: info@ekokor.si